poniedziałek, 28 maja 2012

Szminka Excellent :)




Na pierwszy rzut oka pomyślałam "wysłali mi żółtą szminkę - co ja z nią zrobię?"



Kolejna moja myśl była taka że może to balsam do ust.
Spojrzałam na karteczkę z Truly Yours i okazuje się że ta szminka w "magiczny" sposób zmienia nasz kolor ust. Dla wypróbowania maznęłam sobie dłoń. Na dłoni pokazał się delikatnie różowy kolor, po nałożeniu na usta przeżyłam miłe zaskoczenie. 
Taki piękny kolor daje ta szminka na ustach. Jest to szminka utleniająca.


Kolor nienaruszony na ustach utrzymał się u mnie przez 4h.
Jak dla mnie ta pomadka/szminka ma same plusy: długo się utrzymuje, ściera się równomiernie, nie pozostawia nigdzie śladów, nawet przy pocałunkach (wypróbowane) i przede wszystkim nie wysusza ust.
Z chęcią wypróbuje inne kolory.
Cena 6,90€ więc nie tak wiele.

A jak Wam się podoba? 
Co o niej sądzicie?


Pozdrawiam 
xoxo

1 komentarz:

  1. o matko ta szminka jest przepiekna ! Daje niesamowity efekt. Powiedz Kochaniutka jaka jest jej cena?

    OdpowiedzUsuń