niedziela, 27 maja 2012

Kolejne pudełeczko... Truly Yours Maj 2012 :)

Truly Yours - kolejny miesięczny box.
Koszt taki sam jak w przypadku GlossyBoxa czyli 12,50€.


Powiem Wam że szału wielkiego nie było w tym miesiącu.
Ale niektóre produkty mi się spodobały.


1.Pierwsza rzecz która mnie zaciekawiła to osobne pudełeczko w którym było w 100% naturalne mydło firmy Gamila Secret.



Jest to pełnowymiarowy produkt. 
Koszt 22,95€ / 115g

2.Kolejna rzecz która odrazu po zrobieniu zdjęcia wylądowała w koszu.
Są to sztuczne paznokcie Im Press.


Koszt 9,99€ / za 24 sztuki.

3. W papierowym pudełeczku był zestaw 3 maseczek firmy Montagne Jennesse.
Idealny zestaw na wyjazd.


Koszt takiego zestawu : 5,25€ / 3 sztuki

4. Kolejny zestaw to mini szampon i odżywka do włosów firmy No.4.
I co mnie zainteresowało odrazu to że są to produkty w 100% wegańskie. 




Koszt szamponu 36€ / 250ml
Koszt odżywki 37,95€ / 250ml

5. Próbka perfum Jil Sander - Eve.
Moge powiedzieć odrazu że będą to moję perfumy na lato.
Jak tylko będę miała chwilę czasu jadę do Douglasa i kupuje pełnowymiarowy produkt.

Koszt 70€ / 75ml

6. I na koniec coś z czym spotkałam sie pierwszy raz. 
Jest to szminka utleniająca firmy Excellent. 
Ale więcej o niej w kolejnym poście.


Koszt 6,90€ / 4g


Pokaże Wam jeszcze Tego co mi towarzyszy zawsze :)
Poznajcie Tysona :) 
Tutaj z miną w stylu "Znowu mi robi zdjęcia"

 

Kolejną notkę wrzucę jeszcze dziś :)

Pozdrawiam
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz