piątek, 12 października 2012

TAG: Ile "warta" jest Twoja twarz?

Widziałam ten tag na kilku blogach - spodobał mi się, chodzi o to by podliczyć wszystkie kosmetyki używane podczas makijażu codziennego,
Stwierdziłam że "podliczę" swoją twarz, a co mi tam ;)
Oczywiście nie używam tych wszystkich rzeczy na raz, zmieniają się np. zamiast szminki czasem mam na ustach tylko balsam. W jedne dni nakładam bronzer + rozświetlacz, albo róż i rozświetlacz. Czasem robię sobie kreski eyelinerem czasem nie. Wszystko zależy od dnia ;)
Oto wszystkie kosmetyki do codziennego użytku.


  • SHISEIDO Sun Protection Liquid Foundation koszt 28€ (Douglas)
  • CHANEL Soleil Tan De Chanel Bronze Universel koszt 39€ (Douglas)
  • MAC Mineralize Skinfinish "Lightscapade" koszt 27,5€ (de Bijenkorf)
  • MAC Powder Blush "Fleur Power" koszt 20€ (de Bijenkorf)
  • MAC Select Moisturecover NC20 koszt 16,5€ (de Bijenkorf)
  • MAC Lustre Lipstick "Sweet Sunrise" koszt 18€ (de Bijenkorf)
  • MAC Lip Conditiioner "Ricky Martin" koszt 13,5€ (de Bijenkorf)
  • MAC Paletka 4 cieni "Vanilla" "Paradisco" "Patina" "Satin Taupe" koszt 4x16€ (de Bijenkorf)
  • MAC Fluidline "Blacktrack" koszt 18€ (de Bijenkorf)
  • CATRICE Prime and Fine Translucent Loose Powder koszt ok.4€ (drogeria)
  • MaxFactor Kohl Kajal "090 Natural Glaze" koszt ok. 4€ (drogeria)
  • PLANTERS Lengthening Mascara Maxi Volume Long Lash koszt 16€ (internet)

Sumując codzienny makijaż wart 268,5€


A ile Wasza twarz jest warta? ;)
Sprawdzałyście? 

Pozdrawiam i do następnego!
S. 

5 komentarzy: